Ontdek onze nieuwe merkidentiteit: speelser, cooler en eleganter!

Club Med onthult een moderne merkidentiteit, een ontwerp van Studio Blue Paris – de eerste rebranding sinds 2014. Deze vernieuwde creatieve branding betekent een spannende evolutie van ons merk.

Met deze make-over willen wij ons merk nog meer laten schijnen, onze persoonlijkheid extra laten spreken, en het meest gewilde lifestyle reismerk van de markt zijn. We keren terug naar de essentie van het merk:

§ Eenvoud
§ Genieten van het leven
§ Natuur
§ Luxe en vrijheid

De 3 creatieve pijlers van deze rebranding

Eenvoud

‘Less is more’ als overkoepelende benadering

Onze bijgewerkte logo’s zijn een weerspiegeling van het DNA van het merk. We gaan terug naar de basis en kiezen voluit voor authenticiteit.

Persoonlijkheid

Een krachtige en unieke stijl met onze ‘net even anders’-signature

De nieuwe artistieke benadering illustreert de eigenheid van Club Med, en de nieuwe Resort-logo’s vormen een collectie speelse emblemen, alsof ze met de hand getekend zijn.

Exclusiviteit

Een echt premiumgevoel

Ons volledig nieuw kleurenpalet met plantaardige en aardse elementen weerspiegelen onze focus op harmonie met de natuur.
Onze ‘Club Med Exclusive Collection’-productlijn is herwerkt met nieuwe codes om de luxe-ervaring van Club Med te onderlijnen

Krachtiger, speelser en gewaagder: ook de iconische Trident van Club Med evolueert

Ontdek wat Club Med nog meer te bieden heeft