Club Med account

Een probleem met uw Club Med account ?
Lees deze pagina om uw vraag over uw Club Med account te beantwoorden. Als u geen antwoord vindt, aarzel dan niet om contact op te nemen via 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.
Hoe log ik in op mijn Club Med account?
U kunt zich vanaf de Club Med-startpagina aanmelden bij uw Club Med account door op de knop "Mijn Club Med Account" te klikken en uw aanmeldgegevens in te voeren (dit gedeelte bevindt zich bovenaan de startpagina):
- Uw gebruikersnaam: dit is uw G.M®-nummer of uw e-mailadres
- Uw wachtwoord
Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres
Als u niet kunt inloggen met uw e-mailadres, probeer dan uw GM-nummer te gebruiken.
U kunt uw GM-nummer vinden op de volgende locaties:
- Contract van verkoop
- Boekingsbevestiging e-mail
- E-mail voor saldo-betaling
- Het verzonden dossier wanneer u een prijsopgave aanvraagt of een optie vasthoudt
Het G.M®-nummer is 15xxxxxx.
Ik ben mijn account activatie link kwijt
U ontvangt de link van uw Club Med account per e-mail:
- Als u een nieuwe klant bent en u net een vakantie met Club Med hebt geboekt werd de link weergegeven in de bevestigingsmail.
- Als u zich hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief, ontvangt u een e-mail om uw account te activeren
- Als u een aanvraag voor het online aanmaken van een account hebt gedaan ontvangt u de link voor uw Club Med account in de e-mail.
Merk op dat deze link maar één keer werkt (als u er een tweede keer op klikt, is deze verlopen)
Als u de e-mail niet kunt vinden om uw account te activeren, kunt u uw account direct activeren door te klikken op de link "wachtwoord vergeten" op de inlogpagina van het ledengedeelte. Wij sturen u een e-mail met een link om uw account te activeren.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u het opnieuw instellen door op de link "wachtwoord vergeten" op de aanmeldingspagina te klikken (om naar deze pagina te gaan, klikt u op de knop "Aanmelden" bovenaan alle pagina's van de website).
Voer eenvoudig uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Wij kunnen u om meer informatie vragen, zoals het GM-nummer. Dit kan gebeuren als uw e-mail aan meerdere accounts is gekoppeld.