Club Med accountVeelgestelde vragen

Lees onze online hulp

Een probleem met uw Club Med account ?

Lees deze pagina om uw vraag over uw Club Med account te beantwoorden.
Als u geen antwoord vindt, aarzel dan niet om contact op te nemen via 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.

Heeft u een probleem met inloggen op uw Club Med account?

Ik kan niet inloggen op mijn Club Med account, ik ben mijn wachtwoord kwijt, ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord te resetten, etc.

Zie de sectie "Inlogprobleem"

Heeft u een probleem met het weergeven van een van uw verblijven?

Ik zie mijn recentelijke vakantie of voorgaande vakanties niet in mijn Club Med account. Ontdek hoe dit mogelijk is.

Zie de sectie "Verblijf probleem"

Hoe log ik in op mijn Club Med account?

U kunt zich vanaf de Club Med-startpagina aanmelden bij uw Club Med account door op de knop "Mijn Club Med Account" te klikken en uw aanmeldgegevens in te voeren (dit gedeelte bevindt zich bovenaan de startpagina):

  • Uw gebruikersnaam: dit is uw G.M®-nummer of uw e-mailadres
  • Uw wachtwoord

Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres

Als u niet kunt inloggen met uw e-mailadres, probeer dan uw GM-nummer te gebruiken.
U kunt uw GM-nummer vinden op de volgende locaties:

  • Contract van verkoop
  • Boekingsbevestiging e-mail
  • E-mail voor saldo-betaling
  • Het verzonden dossier wanneer u een prijsopgave aanvraagt of een optie vasthoudt

Het G.M®-nummer is 15xxxxxx.

Ik ben mijn account activatie link kwijt

U ontvangt de link van uw Club Med account per e-mail:

  • Als u een nieuwe klant bent en u net een vakantie met Club Med hebt geboekt wordt de link weergegeven in de bevestigingsmail.
  • Als u zich hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief, ontvangt u een e-mail om uw account te activeren
  • Als u een aanvraag voor het online aanmaken van een account hebt gedaan ontvangt u de link voor uw Club Med account in de e-mail.

Merk op dat deze link maar één keer werkt (als u er een tweede keer op klikt, is deze verlopen)

Als u de e-mail niet kunt vinden om uw account te activeren, kunt u uw account direct activeren door te klikken op de link "wachtwoord vergeten" op de inlogpagina van het ledengedeelte.
Wij sturen u een e-mail met een link om uw account te activeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u het opnieuw instellen door op de link "wachtwoord vergeten" op de aanmeldingspagina te klikken (om naar deze pagina te gaan, klikt u op de knop "Aanmelden" bovenaan alle pagina's van de website).

Voer eenvoudig uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Wij kunnen u om meer informatie vragen, zoals het GM-nummer. Dit kan gebeuren als uw e-mail aan meerdere accounts is gekoppeld.

Ik heb mijn "wachtwoord vergeten" e-mail niet ontvangen

Als u uw e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het verzenden van de e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen kan tot drie minuten duren
  • Zorg ervoor dat de ingevoerde e-mail de juiste spelling heeft xxx@yy.zz heeft (bijvoorbeeld: mijnemail@gmail.com)
  • Controleer in het veld "e-mail" van ons formulier "wachtwoord vergeten" dat u geen spatie hebt geplaatst voor of na het schrijven van uw e-mail
  • De e-mail is mogelijk in uw ongewenste e-mail of SPAM terechtgekomen

Mijn Club Med account is niet in het Nederlands

Als het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw GM-nummer geen Nederlands e-mailadres is, verwijzen u naar de website die overeenkomt met het e-mailadres.

Bijvoorbeeld: als u een Belgisch e-mailadres heeft, dan verwijzen wij u door naar de Belgische website

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Als u het antwoord niet gevonden heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons op 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.

Ik zie mijn Club Med 2 vakanties niet (cruise)

Heeft u een cruise geboekt op het Club Med 2 cruiseschip en ziet u deze niet in uw Club Med account? De reden hiervoor is dat wij de Club Med 2 boekingen nog niet kunnen weergeven in uw Club Med account. U vindt er alleen het verblijf in onze Resorts.

Mijn Rondreis wordt niet weergegeven in mijn Club Med Account

Je hebt een Rondreis of "Escapade" geboekt en u ziet het niet in uw Club Med account? Wij vertonen nog geen rondreizen en escapades in het Club Med account. U vindt er alleen de vakanties in onze Resorts.

Ik zie enkele van mijn eerdere vakanties niet meer terug

Het is mogelijk dat sommige van uw vakanties niet meer worden weergegeven in uw Club Med account.
Dit zijn de belangrijkste redenen:

  • Alle vakanties die u heeft doorgebracht in permanent gesloten Resorts (El Gouna, Pompadour, Villars-sur-Ollon, etc.) worden niet langer weergegeven in uw Club Med account.
  • Vakanties vóór 1995 worden niet weergegeven in het Club Med account.

Ik zie mijn verblijf in een resort niet terug in mijn Club Med account

Er zijn verschillende gevallen waarbij wij uw verblijf in uw Club Med account nog niet weergeven:

  • Uw dossier combineert meerdere opeenvolgende verblijven, ruimtewijzigingen tijdens uw verblijf of is complex (deelnemers vertrekken niet op dezelfde datum of uit dezelfde stad)
  • Uw dossier combineert een verblijf en een rondreis of een citystop
  • Uw dossier is gewijzigd door een van onze verkoopagenten (verandering van kamer of vlucht)
  • Dossier met meer dan 20 extra diensten (transfer, kinderopvang, sport, spa, verhuur van skimateriaal, etc.)
  • U hebt uw verblijf geboekt via de ondernemingsraad van uw bedrijf
  • Als u (hoofddeelnemer) van het GM-nummer niet deelneemt aan een verblijf dat is gekoppeld aan uw GM-nummer, ziet u dit verblijf niet in uw Club Med account, maar kan de andere persoon van uw GM-nummer het zien

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Als u het antwoord niet gevonden heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons op 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.

Kunt u uw reisbescheiden niet downloaden?

De reisbescheiden (verkoopcontract en algemene verkoopvoorwaarden) zijn te vinden in het gedeelte "documenten" van de pagina "details van mijn verblijf".

Het document "reisbescheiden" dient als een factuur.

Wij geven deze reisbescheiden voor opties en bevestigde vakanties.

Wanneer u op het gedeelte "documenten" klikt, kan het weergeven van documenten, 30 seconden tot 1 minuut duren.

Momenteel kan alleen de persoon in het dossier die de bevestigings-e-mail heeft ontvangen het verkoopcontract downloaden. De andere leden zullen een verkoopagent moeten vragen om de reisbescheiden per e-mail te sturen.

Wij geven geen reisbescheiden weer in de volgende gevallen:

  • reservering vóór juli 2017
  • tijdelijke technische onbeschikbaarheid van documenten (als dit zo is, geven wij een foutmelding in de sectie)

Ik heb geen toegang tot de Easy Arrival service

U kunt de service rechtstreeks vanaf de startpagina van uw Club Med account openen via een link die onder uw toekomstige vakantie wordt weergegeven.

Toegankelijkheid van de service:

  • Easy Arrival is geen ongelimiteerde service en het kan voorkomen dat u er een aantal dagen niet van kan profiteren (voornamelijk vanwege het ski-materiaal)
  • Deze service is nog niet in al onze Resorts. U vindt de lijst met Resorts hier
  • U hebt kinderen tussen 11 en 17 jaar oud en opvang voor Junior/Passworld is niet beschikbaar tijdens de geselecteerde periode (zelfs als u e-mail met Easy Arrival hebt ontvangen)

Beschikbaarheid van de service:

  • De service is beschikbaar en is 30 tot 3 dagen voor uw vertrek geopend (het invullen van het formulier).
  • U kunt de ingevoerde informatie bekijken tot de dag dat u aankomt in het Resort.
  • Als u meerdere toekomstige vakanties heeft die in aanmerking komen voor Easy Arrival, kunnen wij u alleen de service bieden voor uw volgende vakantie (Easy Arrival kan niet worden ingevoerd voor de tweede vakantie).

Ik kan mijn saldo niet online betalen

Om het saldo van uw vakantie te betalen, moet u naar de "details van mijn vakantie" -pagina gaan. Daar vindt u een gedeelte "prijsgegevens" waar u op de knop "betalen" kunt klikken om door te gaan met betalen.

Wij behandelen de volgende zaak met betrekking tot de betaling van het saldo niet:

  • als u uw reservering bij een reisagent (Thomas Cook, TUI, enz.) maakt, kunt u uw saldo niet op onze website betalen: u moet contact opnemen met de reisagent om uw saldo te betalen.

Ik kan mijn optie niet bevestigen in mijn Club Med account

Er zijn verschillende situaties waarin u uw optie online niet kunt bevestigen:

  • als de optie is gemaakt via een reisagent (Thomas Cook, TUI, etc.)
  • als uw vakantieerblijf een rondreis of een "escapade" is
  • uw dossier combineert meerdere opeenvolgende vakanties, wijzigingen tijdens uw vakantie of is complex (deelnemers vertrekken niet op dezelfde datum of uit dezelfde stad)
  • uw dossier combineert een vakantie en een rondreis of een citystop
  • dossiers met meer dan 20 extra services (overdracht, kinderopvang, sport, spa, verhuur van skimateriaal, enz.)
  • als u (hoofddeelnemer) van het GM-nummer niet deelneemt aan een vakantie dat aan u is gekoppeld, ziet u deze vakantie niet in uw Club Med account.

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Als u het antwoord niet gevonden heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons op 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.

Hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen?

U kunt uw contactgegevens (naam, voornaam, geboortedatum en telefoonnummer) vanaf uw Club Med account wijzigen.

Houd er rekening mee dat het nog niet mogelijk is om uw e-mailadres of uw postadres in op uw Club Med account te wijzigen. Als u iets van deze informatie wilt wijzigen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met uw gebruikelijke reisbureau of een adviseur te bellen.

Er is een spelfout in mijn naam. Wat moet ik doen?

Als u een fout opmerkt op uw Club Med Great Members-kaart of als u uw naam heeft gewijzigd, kunt u uw contactgegevens op de website www.clubmed.nl bijwerken via Mijn Club Med Account (ga naar het gedeelte zie mijn profiel).

U kunt ook uw gebruikelijke reisbureau of callcenter vragen om het nodige te doen.

Houd er rekening mee dat het alleen mogelijk is om uw naam te wijzigen als u zich momenteel niet in een resort bevindt of als u geen aankomend verblijf hebt geboekt.

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Als u het antwoord niet gevonden heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons op 0900-202.03.06, tot uw beschikking van MA t/m VR 9:00-17:30 uur ZA 10:00-17:00 uur.

Bent u een ander probleem tegengekomen op onze website?

Raadpleeg onze FAQ/veelgestelde vragen om u te helpen met uw vragen over transport, verzekeringen, betalingen, etc.

Lees onze veelgestelde vragen

Neem contact met ons op

Wilt u contact met ons opnemen? Wij helpen u vanzelfsprekend graag verder. Klik hieronder om door te gaan naar onze contactpagina en zie de mogelijkheden tot contact.

Zie onze contact mogelijkheden