Hoe werkt het?
Registreren via HealthCheckCenter
Log in via de volgende website, door het invullen van uw dossiernummer (in scherm 3 bij voucher code) wordt de korting direct verrekend.
• Bij de afnameposten zal voor afname gevraagd worden wanneer de vlucht vertrekt. Indien u te laat bent voor afname van de test ten opzichte van de vertrektijd van het vliegtuig, dan wordt de test niet meer afgenomen.
• Alleenreizenden kiezen voor 'ik test alleen', klanten die in groepsverband reizen (2-5 personen) kiezen voor 'aanmelding voor een groep'.
• Geef bij het aanmelden voor een groep ook aan hoeveel personen er in het reisgezelschap zitten.
• Vul vervolgens uw persoonsgegevens en uw NAW-gegevens in.
• Vul uw Club Med dossiernummer in bij boekingscode, dit is ter controle.
• Selecteer de test(s) die u nodig hebt voor het afreizen naar de bestemming. De gereduceerde prijs wordt direct getoond.
• Omdat u via de speciale link boekt, is het afreisdocument standaard aangevinkt zonder kosten. Dit document hebt u nodig om naar de bestemming te reizen. Vul voor het afreisdocument uw geboortestad, -land, land van bestemming en paspoortnummer in.
• Indien u de registratie voor een groep voldoet, vul dan nadat u toestemming hebt gegeven om het certificaat per e-mail te ontvangen, de gegevens voor de volgende personen in.
• Herhaal dit proces totdat alle reizigers zijn aangemeld.
• Bij stap 6 vult u de reisgegevens in en kiest u voor een afnamelocatie, afnamedatum en -tijdstip.
• Controleer of de registratie correct is ingevuld, aanpassingen zijn nadien niet meer mogelijk.
• Kies de betaalmethode en verstuur de aanvraag.
Let op: de uitslag van de test ontvangt u via SMS, email en via de HealthPassport app binnen 24-36 uur vanaf het moment van afname. Iedereen die geen testuitslag heeft gekregen binnen 48 uur na afname, krijgt van HealthCheckCenter een e-mail met het verzoek om zich via een formulier te melden.