§ In het geval dat grenzen of een Resort worden gesloten of dat er nieuwe beperkende maatregelen worden aangekondigd, kunt u uw verblijf kosteloos wijzigen of annuleren. In geval van annulering kunt u een terugbetaling van uw verblijf vragen. Voor meer informatie, bel 020-850 38 30
U heeft een Ecran Total Verzekering afgesloten (aanvullend): in het geval van een last-minute annulering vanwege Covid-19 (positieve PCR test van u of een van uw medereizigers uit uw dossier en uw vertrek is binnen 48 uur (bewijs overleggen) of de maatregelen zijn aangescherpt voor uw vertrek) kan uw verblijf op uw verzoek worden geannuleerd en de kosten zullen dan worden vergoed door de verzekering.
In een situatie als deze, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons of uw reisbureau op te nemen, zodat wij dit alles voor u in orde kunnen maken. Deze kosten worden vergoed door de Ecran Total Verzekering. Ecran Total kunt u alleen bij Club Med afsluiten, mocht u deze niet hebben dan raden wij u aan contact op te nemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij.
Vind de Ecran Total voorwaarden hier
Annulerings- en boekingsvoorwaarden
Voor alle winterboekingen, gemaakt tussen 6 oktober 2020 en 31 maart 2021 met een vertrek tot en met 27/06/2022 gelden [versoepelde annuleringsvoorwaarden]
(http://ns.clubmed.com/fbs/2020/314/Voorwaarden/annuleringsvoorwaardennlsneeuw.pdf)
Voor alle zomerboekingen, gemaakt tussen 17 november en 31 maart 2021 met een vertrek tot 27/06/2022 gelden [versoepelde annuleringsvoorwaarden]
(http://ns.clubmed.com/fbs/2020/314/Voorwaarden/annuleringnederlandzon.pdf)
Voor alle boekingen, gemaakt vanaf 1 april 2021 hanteren wij de [standaard annuleringsvoorwaarden]
(http://ns.clubmed.com/fbs/2021/314/Voorwaarden/annuleringsvoorwaardentabel.pdf)